Informacje o zakupach
Regulamin
Regulamin jest dostępny w zakładce : www.slipdoor.pl/regulamin
Gwarancja
2. Gwarancja obejmuje wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. Gwarancja nie obejmuje w szczególności uszkodzeń mechanicznych i wad będących skutkiem nieprawidłowego montażu.
3. Dokumentem gwarancyjnym jest dowód zakupu (paragon lub faktura).
4. Sprzedawca informuje, że jest producentem i jest możliwość odpłatnego pogwarancyjnego dostępu do części zamiennych dla zakupionych Towarów.
Formy płatności
Aktualnie Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:
a) dla Towarów: Regały i elementy dodatkowe do regałów:
– przedpłata (przelew tradycyjny)
– za pośrednictwem serwisu Przelewy24
– płatność przy odbiorze – dla zamówień do kwoty: 3000 zł. Zamówienie powyżej tej kwoty – wymaga przedpłaty. W przypadku wyboru przez Klienta formy płatności Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.
b) dla Towarów: Drzwi przesuwne i systemy drzwi przesuwnych:
– przedpłata (przelew tradycyjny)
– za pośrednictwem serwisu Przelewy24.
W przypadku wyboru przedpłaty ( przelew tradycyjny) płatność powinna być dokonana na rachunek bankowy Sprzedawcy: BNP PARIBAS Bank Polska SA: 88 1750 1253 0000 0000 0141 1788.
Zamówienia nie opłacone w terminie 7 dni od daty zamówienia zostają anulowane. W tytule przelewu proszę podać numer zamówienia.
Faktury
Od 1 stycznia 2020 roku faktura VAT do paragonu może być wystawiona jedynie w przypadku, gdy na paragonie znajduje się NIP nabywcy. O konieczności wystawienia faktury VAT prosimy informować w formularzu dotyczącym sposobu zapłaty i dostawy.
Na życzenie Klienta wystawiamy faktury pro-forma. Prosimy podać odpowiednią adnotację wraz z danym w uwagach do zamówienia.
Transport i wysyłka
Dostawa do Klienta jest odpłatna. Dostępne aktualnie metody oraz koszty dostawy Produktu są wskazywane Klientowi w zakładce „Informacje o zakupach” w Sklepie Internetowym oraz są podawane każdorazowo w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży. Koszty dostawy są przeliczane po dodaniu wszystkich produktów do koszyka. Dostępne sposoby dostawy mogą zależeć od wybranego przez Klienta sposobu płatności lub zamówionego Towaru. Dostępne sposoby dostawy mogą ulegać zmianie w przypadku składania kilku Zamówień jednocześnie, w szczególności z uwagi na Towary nimi objęte. W przypadku składania kilku Zamówień jednocześnie, Zamówienia mogą zostać dostarczone w osobnych paczkach w różnych terminach.
Orientacyjny koszt dostawy przedstawia się następująco:
– regały – od 19,00 złotych
– elementy dodatkowe do regałów – od 17,00 złotych
– drzwi przesuwne – od 57,00 złotych
– systemy drzwi przesuwnych – od 36,00 złotych
2. Termin realizacji
Zamówienia są realizowane po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, w terminach:
– od 2 do 4 dni roboczych dla produktów : regały i elementy dodatkowe do regałów,
– od 3 do 5 dni roboczych dla produktów: drzwi przesuwne i systemy drzwi przesuwnych. W przypadku wyboru sposobu płatności – płatność przy odbiorze zamówienia są realizowane z pominięciem czasu niezbędnego na dokonanie płatności.
3. Transport
Zamówienia wysyłamy od poniedziałku do czwartku za pośrednictwem firm kurierskich oraz spedycji dedykowanej. Szczegółowe warunki realizacji dostawy dostępne są na stronach internetowych Firm Kurierskich.
Reklamacje i zwroty
Dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się towary najwyższej jakości, pozbawione wad. Za ewentualne wady odpowiadamy na zasadach określonych w Regulaminie Sprzedaży i przepisach Kodeksu cywilnego (w szczególności w art. 556 i następne).
Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
W przypadku wystąpienia problemów z zamówionym produktem prosimy o wypełnienie i przesłanie poniższego formularza.
2. Zwroty
1. Regały i elementy dodatkowe do regałów
Dążąc do zapewnienia jak największej satysfakcji z dokonywanych zakupów, Konsumentom przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży bez podawania przyczyny i zwrotu zakupionego u nas produktu w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy. Chcąc odstąpić od umowy, należy złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, wypełniając formularz on-line lub wydrukować i wypełnić załączony formularz i odesłać towar w stanie niezmienionym na adres:
Komandor SA,
ul. Potkanowska 50,
26-600 Radom
w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.
Należność za odesłany towar zwrócimy niezwłocznie zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
Ponadto, zgodnie z prawem, odstępujący od umowy sprzedaży ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości kupionego towaru, jeżeli korzystał z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. W takim wypadku zwrócimy odpowiednio pomniejszoną kwotę zwrotu.
2. Drzwi przesuwne i Systemy drzwi przesuwnych
Produkty z kategorii drzwi przesuwne oraz systemy drzwi przesuwnych są produkowane na podstawie wymiarów podanych przez Klienta na jego indywidualne zapotrzebowanie i nie podlegają zwrotom.
Zgodnie z art. 38 pkt. 3 Ustawy o prawach konsumenta w odniesieniu do umowy, której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje.